2016. március 30., szerda

3. Fejezet

~Kedd~ 
Reggel felkeltem és sajnos a mára beígért házikba kezdtem. Gyakorlatilag fél óra múlva letudtam az egészet, és a betervezett másfél órába bőven belefértem.Lefordítva az értelmesek nyelvére volt egy szabad órám a suli kezdete előttig. És mivel imádok csavarogni úgy gondoltam miért ne menjek le a közeli játszótérre. Felvettem egy fehér pólót amin egy nagy fekete virág volt meg a tegnapi gatyám tépetlen változatát. Kivonultam a szobámból , összedobtam magamnak egy kiadós vajas kenyeret és már száguldottam is tovább a kijelölt agyi szintemnek való helyre. 5 perc alatt ott is voltam és már a fülhallgatómmal már meg is támadtam a kedvenc kék üléses hintámat.Azt hiszem erre van az a fantasztikus mondás: Zene be, világ ki. Rengeteget hintáztam csukott szemmel. 
-Őhm, mit csinálsz nyuszi fül? 
Ezt a hangot, felismertem. 
-Jaj, Adam-baba- röhögtem el magamat, ki sem nyitva a szemem, pedig már megálltam- mi járatban vagy errefelé? 
-Semmit aranybogárkám csak gondoltam közlöm hogy 8 órácska már 10 percecskével is elmúlt. -Fenébe. Felálltam a hintáról és egy hatalmas pofont lekevertem...magamnak. 
-Jó ég Beth, jól vagy? - jött oda hozzám Adam, komolyabb fejet vágva. 
Megfogta az állam kényszerítve ,hogy a szemébe nézzek. 
Nektek elmondom, azt a pofont azért adtam magamnak ,hogy nehogy elsírjam magam. Tudjátok, egyedül élni kutya nehéz dolog, 16 évesen, barátok nélkül pedig főleg. Most te is azt kérdezed, hogy ,ha menő vagyok akkor miért nincsenek barátaim? Nem akarok több hamis barátot.Igen, bevallom annak a banyának igaza volt... 
És Adam? Neki vannak más haverjai és ezt tiszteletben tartom.Cifra lelkizésemet magammal a valóság szakította félbe, vagyis a pasim aggódó kékeszöld szemei.Ha nem ilyen pillanat lett volna, tuti másnapig nézegettem volna, de sajnos nem volt rá időm. 
-Totál jól vagyok - hazudtam a szemébe, nem is, inkább a szeme közé. 
Nekem nagyon nehéz hazudnom, de ez azért még is könnyen megy.Felsóhajtott.
-Erre még visszatérünk cica. 
A falhoz szorított és megcsókolt. Pont ez kellett az akkori állapotomra. Segített helyrerázódni. A szomorú csak az volt, hogy rohanhattunk a suliba. A tanár nem írta be a késést a feltétele az volt,hogy valamelyikünknek ötösre kell felelni.Adam 4-as 3-as tanuló vagyok.Az eddigi dogák és feleletek szerint... Mindent tudtam az eddigiekből. Adam nagy nehezen beleegyezett, de az arcán az "ezt totál buktuk" tükröződött ki. 
5*-re feleltem a tanárom nagy meglepődésére. Game over teacher [játék vége/vesztettél tanár] A pasim is csodálkozva nézett rám, én pedig rákacsintottam. Ez a nap szintén unalmas volt.Adam hazakísért én pedig minnél gyorsabban akartam szabadulni tőle, mert az végén még eszébe jut a reggeli eset, és rákérdez.Sikerrel jártam. Ez az este csak is az enyém. Én döntöm el ,hogy mit kezdek vele....
Gyorsan megcsináltam a házijaimat és tanultam egy kicsit. Egészen fél órát bajlódtam az egyik kémia feladattal. Mindenből hamisan vannak rossz jegyeim, kémiából viszont sík hülye vagyok. 
Baszhattam az egészet, felvettem egy kényelmes ruhát és mentem egy kicsit a kocsmába. Tudni illik én tényleg bírom a piát, nem úgy mint aki ezt mondja, és már az első pohár sör után fehérneműben Batmannak képzelve rohan ki a kocsmából hogy megmenthesse a világot... 
Imádok vedelni, egy pohár pia pedig bőven elég volt ahhoz,hogy ne legyek részeg. Nekem ez a stresszoldóm, nem a kábítószer vagy a cigi. Eleve maximum két hónaponta jövök erre a helyre, mert tudok mértéket tartani.
Most a következő kérdésre adok választ. Igen, 16 éves vagyok, de vannak bizonyos forrásaim... jóban vagyok a kocsmárossal, Lindával, aki ad piát.Végül megittam a piámat ,és hazaértem. Sokkal jobban éreztem magamat és így már könnyebben aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése