2016. március 29., kedd

1. Fejezet

*11. elején* 
Az életem fenekestül megváltozott. A barna, vállig érő hajamat derékig megnövesztettem, az alját szőkére festettem. Elől mind a két oldalon egy-egy tincset rózsaszínűre változtattam. A fiús ruhatáramat lányos ruhák lepték el. Ne tessék félreérteni, nem plázacicába alakultam át. Így próbáltam túljutni a múltamon. Igen, főleg rajta. Persze, ha szóba kerülne a neve, igen szépen sírnám el magam, de ezen még lesz mit változtatni..És elengedhetetlen kellék... na jó.. meglepő módon szereztem egy pasit is. Adamnak hívják. Összejövésünk története elég érdekes.
Volt egy lány, aki neki tetszett, és tudott arról,hogy a lány nem nézi őt senkinek. Valakivel ki akarta próbálni,hogy milyen lenne féltékennyé tenni őt. Itt jöttem én a képbe. Azért valljuk be, elég nagy átalakuláson mentem keresztül sikeresen.Hivatalosan is a menőkhöz tartozom, aki után csorog a fiúk nyála, és akit a lányok legszívesebben kibeleznének.Hát milyen barátságosak már az emberek, nem? A storyhoz visszatérve el kellett játszanom a barátnőjét.Igen,sajnos ebbe a pakliba beletartozott a random nyilvános smárolás. Például Adam egyszer közvetlenül, a lány mellett tepert le. A lány féltékeny arcát egy csók közbeni mosollyal nyugtázta.Ekkor kezdődött az igazi terv. A nyilvános szakítás. Mielőtt ezt az egészet elkezdte volna, a küldetés kezdetét egy kacsintással nyitotta,amit csak én láttam.
Ez volt a jel. Ideje lett egy veszekedés lezavarásának.Az egészet előre elterveztük. 
-A fenébe is, utálom , ha harapdálod a számat. 
Ennyi telt tőlünk. Az én hírnevem sem ment kárba, legalább egy kicsit vadabbnak látszódtam, és rajta sem volt semmi ciki. 
-Elegem van a parancsolgatásból, nem mondod meg,hogy hogyan csókolózzak. 
Ekkorra már elég nagy gyűrű lett körülöttünk, élén a kárörvendő Adam kiszemeltjével.Tudta ,hogy itt már bizony szakítás lesz. Óh, liba, kérem szépen itt a legszebb öröm csak is a káröröm. 
-Szakítok veled. 
-Nehogy azt hidd, mert én szakítok veled. 
Itt a terv alapján pofon kellett vágnom. Az volt a lényeg,hogy csak a hangja legyen nagy. Szegényen elég sokat kellett gyakorolni mire meglett, de hát a sikerért is meg kell szenvedni, én már csak tudom... Minden jól sült el, leszámítva az a pici kis bökkenőt, hogy a lány egy nagy kurva. Természetesen csak az ágyba vitte Adamot, aztán szakítottak. 
Mivel én is lelkileg sérült vagyok és ő is , ráadásul elég jól csókol,állítása szerint én is, ezért összejöttünk. 
De a francba is ő tökéletes a fekete haj,kékeszöld szem kombójával. Olyan jó,hogy az már nem is igaz. A napbarnított bőre meg csak rátesz a lapáttal. 
Szóval így jöttünk össze, a két csődtömeg. Hahahaah.. 
A suliról pedig annyit, hogy egyszerűen imádom. A tanárok nagyon kedvesek, és engedékenyek, nem úgy ,mint az EXosztályfőnököm. Attól a kriptaszökevénytől borsódzik a hátam. 
Tanulni az iskolában pedig gyerekjáték. 3-4-es tanuló vagyok. Jól van na, ha jó tanuló lennék az rontana az imidzsemen... 
Szóval egy álom ez az iskola, ja persze, addig a pillanatig amíg.. ne szaladjunk ennyire, majd idővel elérkezik az az életdöntő pillanat is amire még álmomban sem mertem volna gondolni. És én még azt hittem csak akkor változott meg az életem. 
Hát tévedtem, nem is nagyot...

1 megjegyzés: